Nemáte žádné položky v nákupním košíku.
Vítejte
Jste začátečník a potřebujete jednoduché ukazovátko za málo peněz?
Představujeme Vám Autoskop DSO 1008C CZ. Nejdostupnější osmikanálový automobilový osciloskop na českém a slovenském trhu. Ve své cenové kategorii nemá autoskop 1008C CZ konkurenta. Využijte akčních cen a pořiďte si automobilový osciloskop, se kterým si osvojíte možnosti paralelní diagnostiky. Osmikanálový osciloskop 1008C CZ je navržen pro potřeby začínajících diagnostiků a techniků, kteří nechtějí do pořízení automobilového osciloskopu investovat vyšší částky a tím riskovat poškození či zničení drahého vybavení v rámci své výuky.
Součástí dodávky tohoto produktu není příslušenství potřebné pro plnohodnotnou paralelní autodiagnostiku. Pokud vybíráte osciloskop právě pro potřeby diagnostiky vozidel, doporučujeme vybrat si cenově výhodnou profisadu nebo můžete využít naší nabídky profisady individual, tj. konfigurace příslušenství dle Vašeho výběru za zvýhodnou cenu. Také můžete využít naší nabídky na výhodné sady příslušenství.
Pokud s měřením začínáte, pak bychom Vám doporučili zaměřit se nejprve na základní metodiku měření napětí na snímačích. Pro tato měření Vám postačí bez útlumový měřicí kabel BNC, napichovací jehla a krokosvorka. Měřící kabel BNC je dostatečně dlouhý a je rozvětvený, což Vám umožní snadný pohyb nad motorovým prostorem. Díky kompatibilitě 4mm konektorů s kontrolními vstupy, kterými je vybaven je možné do něho zapojovat hroty, krokosvorky a adaptéry. Napíchnutí hrotu do svorkovnice, přichycení se krokosvorkou ke kostře motoru, či na mínus-pól akumulátoru, není-li nutná kostra přímo ze snímače, bude pro Vás velmi snadné. Pro měření vyššího napětí, se kterým se setkáte např. na primárním okruhu zapalování nebo na vstřikovačích (zážehového motoru) je nutné z důvodu ochrany proti přepětí mezi měřící kabel a vstup osciloskopu zapojit atenuátor 20:1. Sekundární okruh zapalovací cívky není možné vzhledem k vysokému napětí (v řádek desítek kV) měřit přímým připojením na výstup z cívky. Testy sekundáru je možné provádět pouze kapacitními snímači. Pro testy vsřikovačů dieselových motorů, můžete využít například proudové kleště CC60A a CC65A, jimiž změříte veikost poroudu, potřebného k otevření vstřikovacího ventilu. Také můžete využít piezosnímač, který se připojí přímo na vysokotlaké vedení paliva. Pro měření tlaku a podtlaku je zapotřebí tlakových sond. Pro rychlou diagnostiku stavu sacích a výfukových ventilů doporučujeme vakuový snímač Tx.
Neexistuje měřící nebo diagnostický přístroj, který by dokázal, v rámci testu elektrických komponent, digitální osciloskop nahradit v plné míře. Mnoho závad, které jsou pro sériovou (OBD) diagnostiku skryté a neodhalitelné, jsou osciloskopem identifikovatelné na první pohled. S digitálním osciloskopem začnete závady odhalovat, nikoli odhadovat. Ovládnutí paralelní diagnostiky digitálním osciloskopem, byť na základní úrovni chápejte jako konkurenční výhodu, díky které se k Vám bude vracet stále více zákazníků. Pár dobrých typů pro výběr vhodného osciloskopu se dozvíte v článku „Jak vybrat správný osciloskop?“.
První překážkou každého začátečníka je pořizovací cena digitálního osciloskopu. Automobilové osciloskopy se vždy vyznačují vyšší pořizovací cenou. Další překážkou muže být strach z používání drahého zařízení. Digitální osciloskop je poměrně křehký přístroj choulostivý na neodborné použití, které může vést k jeho nevratnému poškození. Poslední a velice podceňovanou překážkou je překlenutí bariéry teoreticko-praktických znalostí, které jsou nezbytné pro osvojení základních dovedností. Zjednodušeně řečeno nechuť učit se novým věcem je jedním z důvodů, proč české autoservisy osciloskop odmítají. Pokud se stále rozhodujete, přečtěte si deset důvodů proč potřebujete digitální osciloskop.
Pro začátečníky je velmi složité překlenout ovládání osciloskopu právě z důvodu, že neumí osciloskop správne zapojit, nastavit a následně porozumět zobrazovaným průběhům. Ovládací program autoskopu Hantek je v českém jazyce a obsahuje databázi přednastavených průběhů tj. snímačů a akčních členů, respektive setupů, které automaticky osciloskop nastaví a současně na pozadí obrazovky zobrazí tvar požadovaného průběhu. K profisadám Simple, Complete a Extensive navíc dodáváme rozepsanou technickou dokumentaci k přednastaveným měřením. Prohlédněte si obsah dokumentu a stručnou ukázku z dokumentace k přednastaveným měřením.
Program obsahuje databázi více jak 80 přednastavených průběhů snímačů a akčních členů. Výběrem z přehledného menu se uživateli na pozadí obrazovky měření zobrazí vzorový průběh a zároveň se osciloskop nastaví pro okamžité měření. Na webu naší technické podpory si můžete prohlédnout ukázky sekci přednastavená měření. Databáze průběhů je rozdělena do 5-ti sekcí:
Program též umožnuje zachytit naměřený průběh a uložit jej, jako referenční křivku nebo uložit nastavení osciloskopu pro opakované měření diagnostikované součásti.
Osciloskop slouží výhradně pro sledování nejrůznějších elektrických dějů (průběhů) v čase. V rámci použití na automobilech neexistuje omezení kompatibility s elektrickým komponentem- snímačem nebo akčním členem. Měření pomocí osciloskopu lze provádět, jak na osobním, tak na nákladního automobilu či motocyklu. Vše je jen otázkou obsluhy osciloskopu tj. jeho správného nastavení a připojení k diagnostikované součásti.
Rychlost vzorkování 2400KHz (2,4MHz) bohatě postačí pro potřeby běžného měření na analogových snímačích, jako jsou např. snímače MAP, MAF, Lambda sondy, teplotní snímače, otáčkové snímače (indukční a Hallovy) atd. Pro podrobné sledování a analyzování rychlých dějů doporučujeme zakoupit Autoskop DSO 3064 (A) (60MHz) nebo profesionální rekordér, motortester MTPro CZ. Pro většinu měření na automobilu bohatě dostačuje vzorkovací frekvence do 2 MHz. Odolné robustní plastové zapouzdření chrání přístroj v náročných podmínkách dílenského prostředí. Bytelná schránka ukrývá kvalitně navržené zařízení automobilového osciloskopu Hantek.
Klíčovou vlastností Autoskopu 1008C CZ je obsáhlá databáze přednastavených měření pro nejrůznější snímače a akční členy. Mezi nejdůležitější funkce patří:
• Přednastavená měření autodiagnostiky
• Automatické nastavení měření
• Sledování a vyhodnocování měření hodnot
• Měřící kurzory
• Funkce Zoom pro naměřené průběhy
• Uložení snímku obrazovky
• Tisk reportu pro zákazníka
Autoskop 1008C CZ disponuje celou řadou standardních funkcí, se kterými se běžně setkáváme u laboratorních osciloskopů, protože z laboratorního oscilskopu vychází. Nepostradatelné funkce pro autodiagnostiku jsou mimo již zmíněné databáze průběhů, měřící kurzory či funkce vyhodnocování aktuálního měření s velikou škálou hodnot, jak na časové tak napěťové základně. Ze speciálních funkcí, můžeme zmínit např. 8-kanálový pulzní generátor s výstupní logikou LVTTL a frekvenčním rozsahem 0-250kHz. Tato funkce je však pro autodiagnostiku v podstatě nepoužitelná.
Uživatelské prostředí programu je intuitivní a uživatelsky přátelské i pro méně zkušené uživatele. Program je kompletně lokalizován do českého jazyka. Licence programu není vázána na jeden počítač. Aktualizace programu jsou zdarma.
Hantek přináší alternativu a nabízí velmi vyvážený poměr cena/výkon. Autoskopy od Hanteku dobře poslouží začátečníkům a studentům. Díky nízké pořizovací ceně jsou dostupné každému automechanikovi a zájemci o paralelní diagnostiku. Po osvojení dovedností a získání praktických zkušeností si jistě každý zapálený diagnostik koupí vyspělý automobilový osciloskop. AUTOSKOP DSO 1008C CZ nemá ve své cenové kategorii konkurenta. Cenově srovnatelné produkty, které jsou uzpůsobeny pro autodiagnostiku nedosahují ani poloviční vzorkovací frekvence.
Obsah balení | Dodávka obsahuje: 1x DSO 1008C CZ USB - osmikanálový automobilový osciloskop 1x Propojovací kabel USB 2.0 1x Přístup ke stažení kompletní technické dokumentace a software v českém jazyce zasíláme po zakoupení produktu. |
---|
Záruka | 2 roky |
---|---|
Model | 1008C |
Parametry | ![]() |
Videa | Není k dispozici |
---|---|
Obrázky | Snímač úhlu polohy klikové hřídele (Hallův snímač) Snímač kvality vzduchu- Lambdasonda, titanová Snímač absolutního tlaku v sání - MAP, analogový Sekundární (modrý) a primární okruh zapalovací cívky Primární okruh zapalování a induktivní snímač polohy klikové hřídele Primární okruh zapalovací cívky- omezení proudu Test vstřikovací trysky- měření napětí, jednobodové vstřikování Test diod alternátoru Test relativní komprese- zážehový motor Sledování sériové sběrnice CAN-BUS |
Manuál | Není k dispozici |
---|---|
Produktový list | |
Software | |
FAQ | Naše technická podpora - důvod proč nakupovat u násZaškolení Potřebuji stáhnout českou vezi programu a manuálu, kde? |